rabia cebeci

rabia cebeci
@rabiaacbc
Reklam
Aptal değildim. Tutkunun nasıl olduğunu biliyordum. Tutku sahip olamayacağı şeyi isterdi.
Sayfa 80
Ölmek olmasa yaşamak ne güzeldi. Oysa insanlar sırf bir gün öleceklerini bildikleri için bu kadar çok seviyorlardı yaşamayı.
Çok satan şeyden hayır gelse dünyayı fırıncılar yönetirdi , öyle ya !
Sayfa 42