Rabia Aydın

Rabia Aydın
@rabiaaydn
yaşamak umrumdadır
Ne büyük bir karanlıkmış yalanlarımız. Bütün pencereler açıldı birbirimize.
Reklam
Koca dünyada küçücük insanlarız, bakınca herkes işinde gücünde. Ama şu kadarcık insanın bile birbirine bin tane yalanı var.
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.
Şimdi düşünüyorum da ben hep abiymişim, hiç çocuk olmamışım ki...
Dilek dilemeyi de bilmiyorum ki. Ne istediğimi bilmiyordum. O kadar unutmuşum kendimi.
Reklam