Rabia Aydın

Rabia Aydın
@rabiaaydn
yaşamak umrumdadır
Ayrılığın yası, ölümün yasından uzundur.
Reklam
Kelimelerini yitirmiş dargınlıklarla doluyum.
Anladım ki bu dünyanın tek hakikati insanın yalnızlığıdır, ötesini anlamaya çalışanların kalbinde sadece yorgunluk kalır.
Puan vermedi·200 syf.··
2025 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2025 12:59
Bir aile fakat birbirinden habersiz yaşanmış hayatlar. Mecbur bırakılmışlıklar, yaşanmak zorunda kalınmışlıklar, yalanlar en kötüsü de sevgisizlik. Kitapta her karaktere söz verilmiş hayat öyküsünü anlatması için. Hepsinin de ayrı ayrı dertleri, kırgınlıkları var hepsinin de kendine göre haklı sebepleri var. Neden kimse kimseye derdini sormuyor? Çünkü dışardan gördüğüyle yargılamak daha kolay geliyor. Kapıyı kapattığı zaman kimin ne yaşadığını kimse bilmiyor. Ah be Ethem! Boşuna Şermin Yaşar bu kitabı sana ithaf etmemiş. Ben okurken gözyaşlarıma hakim olamadım sen nasıl dayandın yaşadıklarına? Nurten ile birbirinizi geç buldunuz bundan sonra birbirinizi asla bırakmayın. Samime Sanay'ı yan yana ellerinizi hiç bırakmadan birbirinizin gözlerinin içine bakarak dinleyin.
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,4bin okunma

Rabia Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.··
3 günde okudu
·
2025 22. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,4bin okunma
Reklam