2025'in son günlerindeyiz yeni yıla çok az bir vakit kaldı. Çoğu kişi için yeni yıl demek yeni umutlar, yeni başarılar, yeni heyecanlar, yeni hedefler demek. Benim için ise yeni yıl; bir önceki yıl ne yaptım, neler yaşadım, neler benim için pişmanlık oldu, hangi konularda eksik kaldım, neler öğrendim, öğrenmem gereken neler var gibi konular hakkında muhasebe yapmak anlamına geliyor. 2025'te çok farklı şeylerle imtihan olduk:hastalıklar, hayal kırıklıkları, kırgınlıklar, başarısızlıklar... Her olaydan aldığımız dersler oldu. Farkındalıklarımız arttı. Yaşadıklarımızın hepsi de şüphesiz bize bir şeyler öğretti. Hayat zaten böyle değil mi yaşantımız boyunca sürekli bunlarla hemhal olacağız. Bu yıl içerisinde bir kez daha anladım ki insanın sevdikleri, kıymet verdikleri yanında olduğu sürece bunlar daha kolay atlatılıyor, yaralar daha az kanıyor daha çabuk kabuk bağlıyor. İncindiğimiz yerden çiçek açıyoruz tekrar. Ailemin, sevdiklerimin, değer verdiklerimin ve aynı değeri bana verenlerin, herhangi bir çıkar gözetmeden daima benimle olanların, insana insan olduğu için değer verenlerin, hatır bilenlerin, emeğe saygısı olanların, iletişime açık olanların, dert ortağı olamayı bilenlerin, bir kalemde silip atmayanların, gönül almayı bilenlerin, saygısızlık yapmayanların hep benimle olması ve benimde bu davranışları yanımdakilere aynı şekilde gösterebilmem duasıyla...