Rabia

Rabia
@rabiacck
~Roman ~Çizgiroman ~Kişisel Gelişim

Rabia

, bir kitap okudu
6/10
·416 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2016 22:22
·
2016 2. kitabı
Julia London
7.1/10 · 55 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·304 syf.··
2020 2. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2020 03:03
Of of of bu kitap beni bitirdi. O kadar eğlenerek okudum ki anlatamam. Zaman su gibi akıp geçti hemde 2.defa okumama rağmen. İlk okuduğum zaman ki hazzın aynısını aldım. Çok tatlı, şehvetli bi aşk hikayesiydi. Yani eleştirecek bir şey bulamıyorum o derece yeterliydi. Kurgusu, olay örgüsü çok iyiydi. Karakterlerin uyumu da müthişti. Of bayıldım resmen ya. Bir de ilgi çeksin çok satsın diye mi kitap isimleri böyle seçiyorlar anlamıyorum. Kendinden emin, özgüvenli baş karakterimiz Graham asla ama asla narsist değil! Narsistlikle uzaktan yakından alakası yok. Ama kitabın adı narsist. Ne gereği varsa
NarsistVi Keeland · Yabancı · 20181,090 okunma
9/10
·384 syf.··
2017 3. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2017 14:14
Beni çok duygulandıran bi kitap oldu. Bu kadar içime işlemesini, bu kadar hissettirmesini hiç beklemiyordum. Her seferinde Jessica'nın kendini değersiz hissetmesi, kendini kusurlu görmesi yüreğimi dağladı. Onun yerinde kim olsa aynen o şekilde muamele görürdü ve öyle hissetmeye mecbur bırakılırdı. İnsanlar acımasız, hayat acımasız ama Jessica bir şekilde yaşamak zorunda. Tabi birde soylu ve kusursuz Kont Simon'umuz var. Ama beş parasız kalmış, ihanete uğramış haliyle psikolojik olarak yıkık durumda. Ve bir araya geliyorlar. Biri intikam almak istiyor diğeri görünmez olarak yaşamak. Ama birlikte yaşadıkça, sınırlarını zorladıkça kendi yaralarını sarmayı, hayattan tat almayı öğreniyorlar. Gerçekten çok güzel bir hikayeydi. Mutlaka okunmalı. İnsanın empatisini geliştiriyor.
Sessiz İntikamLaura Landon · Aspendos Yayıncılık · 2015219 okunma