Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan güç kalıntılarının bir çığlığıdır.Ağlayamadığımız zamanlar, biz de o iktidarın da mahvolduğu vakitlerdir ki, onun yerine var olan bu etkili sessizlik, en şiddetli elem gözyaşından daha yakıcıdır.