Elif

Elif
@radyoman
kalıcı müsveddem
... Yürüdüm ölümsüz, büyük bir sabaha O çocuk düştü bir kez daha Başlasın diye yeniden
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhmâl edilmiş çocukluğun Epeski bir yoksulluğun yamalarını yüzünde taşırdı Kimse öpmezdi kimse Yüzünün titrek sesini dinlemezdi İçime dokunan bi hâlin vardı Yalnızlığını kazısam altından vahşi bir puhu kuşu çıkardı. Hayata benzeyen bir yanın vardı.
Sadri Alışık:))
”Düşündüm de, insan ömrü dediğin sayfalık bir hikâye… Onu da olur olmaz şeylerle karalamak yanlış. Her şeye gülüp geçmek lazım. Onun için sen de gül ama yalancıktan değil… Geçmişi, eskiden olanları, kalbinin sızısını, sevdiğin insanı falan her şeyi boşvererek gülmelisin. Gül haydi, yüzüne gülmek yaraşır. Hemen şimdi. Bak, bak ben nasıl gülüyorum dünya umurumda değil!”
Bazen sevinince annem gibi, Rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına
"Herkese karşı merhamet, kendine karşı zorbalık ve acımasızlık olurdu." Friedrich Nietzsche
Ah İnsanlar