Rumeysa

10/10
·328 syf.··
2026 16. kitabı
Uzunharmanlar benim için gerçekten çok rahatlatıcı bir misafirlik gibiydi Musa'nın kafa karışıklığıyla karakterleri seviyo muyuz kim neden böyle davranıyor düşüncesiyle merak ederek dinledim Yine eşimin okuduğu benim dinlediğim hatta okusun da dinleyeyim diye fırsat kolladığım bir kitap oldu Biz kitabı çok sevdik özellikle Aspendos favori karakterimiz oldu Kendi adıma sadece güzel bir kitap değil eşim ile aramda kurulmuş halattaki bağlardan bir diğeri gibi görüyorum Güzel bir anı gibi unutmadığım seyahatler arasında Uzunharmanlar hep kalacak
Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz MisafirSezgin Kaymaz · April Yayıncılık · 20172,311 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·528 syf.··
2026 15. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2026 20:56
Nasıl başlasam bilmiyorum Sizi seviyorum çocuklar!!! Birden çok ana karakteri olan ve karakterler arası iletişimin güçlü olduğu kitaplara bayılırım ve bu kitap öyle bir kitap Artı olarak karakterlerle duygusal bağ kurabilmeyi onları anlamayı severim bu kitap kesinlikle öyle bi kitap bulduğum her fırsatta okudum diyebilirim Kaz ve İnejin yavaş ama samimi yakınlaşması kesinlikle benim sevdiğim romantizmdi Jesper ve Wylan ikilisinin atışmalı flörtü tam tadındaydı Nina ve Mattiasa bayılmadım ama onlarda hiç sıkmadılar Arkadaşlık aşk kaos dram ne istersem tam tadındaydı muhtemelen bir tanıdık gibi zihnimde yankılanmaya devam edecekler
Kargalar MeclisiLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20164,577 okunma
9/10
·116 syf.··
2026 10. kitabı
Yine bir oturuşta bitirmelik çok içten beni içine çeken kitaplardan biri Kadın hikayeleri mutsuz evlikler yas yeniden hayatın peşinden gidecek gücü bulmak hepsi benim okumaktan ve dünyasını düşlemekten menun olduğum hikayeler Kitabı sevdiklerime huzurla tavsiye ederim Sadece bazı yerlerde ufak tefek ne gerek vardı bu kadarına diye düşündüğüm oldu o da tuzu biberi olsun
ÇiçeklenmelerMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 20267,7bin okunma
10/10
·129 syf.··
2026 2. kitabı
Eşimin okuduğu çoğu kitabı bayılarak dinlemişimdir hatta kitap dinlemenin neredeyse okumak kadar keyif verdiğini onunla keşftettim(bu giriş kitapla pek alakalı değil) Bana kalırsa dinlemesi çok keyifli insanın içinde öyle hafif bir neşe uyandıran tatlı bir hikaye Çok sevdiğim biriyle sohbet ediyor gibi hissettiğim bir kitaptı Bence sevdiğin biriyle bu anı paylaşmanın iki insan arasında kurduğu bir bağ bile var Fazlasıyla öznel yorumuma ek olarak okuyanı pişman etmeyeceğine emin olduğum düşüncesini ekleyebilirim İyi ki yazılmış
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,8bin okunma
9/10
·448 syf.··
2026 1. kitabı
Uzun zaman sonra elimden bırakamadan okuduğum hem kurgusu hem yazım diliyle tatmin eden ve benim için en önmelisi sıkılmadığım bir kitaptı Ayrıca boğmadan verdiği yas hissi ayrı bir incelik kattı benim açımdan
Kızıl YükselişPierce Brown · Pegasus Yayınları · 20152,541 okunma