Uzunharmanlar benim için gerçekten çok rahatlatıcı bir misafirlik gibiydi
Musa'nın kafa karışıklığıyla karakterleri seviyo muyuz kim neden böyle davranıyor düşüncesiyle merak ederek dinledim
Yine eşimin okuduğu benim dinlediğim hatta okusun da dinleyeyim diye fırsat kolladığım bir kitap oldu
Biz kitabı çok sevdik özellikle Aspendos favori karakterimiz oldu
Kendi adıma sadece güzel bir kitap değil eşim ile aramda kurulmuş halattaki bağlardan bir diğeri gibi görüyorum
Güzel bir anı gibi unutmadığım seyahatler arasında Uzunharmanlar hep kalacak