Kış sabahları çelikten yapılmış gibidir , metalik bir tadı ve keskin kenarları vardır. Ocak'ta bir çarşamba günü , sabah saat yedide , Dünya'nın kesinlikle insan ve onun konforu , zevki için yapılmadığını görmek mümkündür.
Turlarımda tarlalarda ve tenha yerlerde dolaşırken , milyonlarca sene sonra nasıl görüneceğini hayal etmeyi severdim. Aynı bitkiler burada olacak mıydı ? Ya göğün rengi , aynı mı olacak ? Tektonik plakalar oynayıp yüksek bir dağ silsilesinin burada ortaya çıkmasına mı neden olacak yoksa ? Veya bir deniz yükselip "yer" sözcüğünün kullanım nedenini ortadan mı kaldıracak , dalgaların başıboş hareketinin ortasında ? Emin olunacak bir şey var -bu evler burada olmayacak ; önemsiz çabalarım , yaşamımın olduğu gibi bir iğne başına bile sığar. Bu asla unutulmamalı.