Platon her şeyden evvel üç cinsiyyetin var olduğunu, üçüncü cinsiyetin ortadan kaybolduğunu, tedavülden kalktığını iddia etmektedir.
Kayboluşuna esef edilen bu cinsiyyetin adını hatırlatmak gerekirse şirin bir ismi olan "androjen" diye anılıyordu.
Ah ne yazık ki günlük kullanım dilimizde "androjen" artık yok! Hatta kimileri için utanç verici bir sözcüktür.