Ben Kimim?
Evet, yıllar sonra şunu ben de yapıyorum sonunda. Birçok kişi bunu yapmıştı ama ben ilk zümi den görmüştüm. Maalesef bu akımın popüler olduğu zaman yetişemedim ama olsun ben yapayım da hesapta kalsın :) 🤍MBTİ tipim : İNTJ 🤍My Little Pony: Prenses Luna (tam bir divadır kendisi) 🤍Powerpuff Girls: Yani kişil olarak blossom ama favorim Bubbles 🤍Dc: Bumblebee veya Flash 🤍Marvel: Wanda ve Spiderman(Tobey>>) 🤍Ninjago: Nya ve Kai(bunu izleyen var mıı) 🤍Winx: Layla(tüm kızlar bloom için kavga ederken kraliçemi alıp bir köşeye çekilirdim) 🤍Disney Princess: Jasmine 🤍Monster High: Clawdeen (küçükken özellikle koyu tenlileri seviyordum tenim baya beyaz aslında vampir gibiyim de :)) 🤍Hogwarts Binası: Hufflepuff ve Slytherinden ortaya karışık 🤍HOBİLERİM: badminton ve tenis oynamak, kitap okumak, anime dizi ve film izlemek, tuval boyamak özellikle sayılarla boyama yapıyorum, kitap yazmak ✶ yazdığım yaklaşık bi altı yedi kurgu var birkaç yarışmaya da katılmıştım aslında ama olumlu bir sonuç alamamıştım. 🤍 Yabancı Dil: almanca hazırlık okuduğum için b2 seviye bir almanca bilgim var. Onun dışında yine b2 seviyede bir ingilizce bilgim var. Birden fazla yabancı dil çalışanlar bilir ki öğrendiğiniz tüm diller bir yerden sonra birbirine karışır. Mesela ben de bir almanca sınavında yazma kısmının yarısını ingilizce yazmıştım sonra hızlıca silmem gerekmişti😅 🤍 Müzik: çok net olmayan bir müzik zevkim var. Ağırlıklı olarak yabancı müzik dinlesem de türkçede de ezhel ve yanında birkaç popüler şarkıyı dinliyorum. İngilizcede james arthur, lewis capaldi, conan gray, ed sheeran ve halsey ağırlıklı olarak dinliyorum. Yani aslında direkt SAD MUSİC tarzı seviyorum. 🤍 İdol House: Yazmaktan en mutlu olduğum soru falan. Tabii ki Barış
1000Kitap
random yorum
Bugün hayattaysan, nefes alıyorsan oyunun içindesin.. daha bitmedi kardeşim. Kalk devam et. Kader gayrete aşıktır. :)
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Metapolialektik: Kuantum Fiziği,Felsefe...
Metapolialektik: Kuantum Fiziği, Felsefe ve Nihai Gerçekliğin Aşamalı Sentezi Cevat ORHAN Giriş: Bilim ve Felsefeyi Birleştiren Bir Paradigma Geleneksel olarak bilim, fiziksel evrenin mekanik yasalarını incelerken, felsefe varoluşun soyut sorularına odaklanır. Ancak, kuantum fiziğinin sunduğu temel belirsizlikler, bu iki alan arasındaki ayrımı ortadan kaldırmaktadır. Bu makale, her şeyin helezonik döngüsel bir akış içinde olduğunu savunan Metapolialektik adında yeni bir bilimsel-felsefi çerçeve sunmayı amaçlamaktadır. Bu tez, varoluşun, sadece fiziksel yasalarla değil, aynı zamanda temel bir bilgi ve potansiyel ağı tarafından yönetildiğini ileri sürmektedir. Bölüm I: Kuantum Fiziğinden Felsefi Bir Çerçeve Metapolialektik'in temelinde, bilinen evrenin dışında, tüm maddesel ve enerjisel potansiyeli barındıran bir alan yatar. Bu alanı, kuantum fiziğindeki Sıfır Noktası Alanı (Zero-Point Field) veya Kuantum Vakumu ile ilişkilendiririz. Bu potansiyel, varoluşun tüm bilgisini bir Kuantumsal kozmik yaratım alanı kodu(Levh-i Mahfuz) şeklinde içerir. Bu potansiyel alanın tezahürü, bilinen evreni oluşturur. Bu, kuantum mekaniğindeki dalga fonksiyonunun somut bir parçacığa çöküşüne benzetilebilir. Evren, bu kuantum kodunun sürekli olarak dalga halinden somut maddeye dönüştüğü dinamik bir süreçtir. Bu süreçte, bilinçli bir varlığın gözlemi, belirsiz potansiyelin somut bir gerçeğe dönüşmesini sağlar. Bu, bizi şu temel soruya götürür: Bu gözlemi yapan bilinç kimdir? Bölüm II: Kuantum Etkileşimleri ve Boyutlararası Geçişler Evren, sadece makro düzeydeki mekanik yasalarla değil, aynı zamanda mikro düzeydeki kuantum yasalarıyla işleyen bir sistemdir. * Kuantum Tünelleme ve Non-Lokal Etkileşimler: Kuantum tünelleme, parçacıkların fiziksel bariyerleri aşabilme olasılığını tanımlar. Bu
Bir garip "erkeklik" meselesi :)
Bu da böyle bir örnek: Random erkek kötüleyen kadın paylaşımları görüyor musunuz siz de? Peki ya onlara yorum yaparsanız ne oluyor biliyor musunuz? Ben defalarca yaşadım. Şimdi vereceğim örnekte bir de "mahalle abisi" var. Öncelikle içeriği yalnızca "yoo bence öyle değil, şöyle" şeklinde olan bir yorum yapıyorum. Sonra kadın, "ama ben şöyle erkek için dedim" gibisinden bir şey diyor. "Ben de fark etmez ki; şöyle örneği var" şeklinde yazıyorum. Ne bir küfrüm ne bir hakaretim olmasına rağmen, prenses "rahatsız oluyor"... "Ay şu kişi böyle düşünür, bu kişi böyle düşünür, size ne be!" li filan konuşuyor. Ben de diyorum ki "bu paylaşım benim yorum yapmama açık ise fikrimi belirtiyorum." Aslında"peki bence öyle değil" deyip geçse yeterli. Ama bir yandan tartışmaya çekip bir yandan da verdiğim her cevap küfürmüş gibi, "ay rahatsız oluyorum yazmayın" tarzı şeyler görüyorum. Gülüp geçerim, normalde aynen der geçerim ama bir yandan da söylediklerimin saçma olduğu hiçbir karşı argüman sunulmadan söyleniyor ve asıl "ilk" yorumum siliniyor. Bir taraftan da bizim mahalle abisi yorumlara gelip erkeklik taslıyor. "Sokarım"lı "koyarım"lı laflarıyla beraber güya 'kızı rahat bırakmamı' istiyor. Beyefendiye diyorum ki yine "engelleyebilir kendileri, problem yok" ama "bayan" (artık ona bayan diyeceğim) engellemeyip tartışmayı uzatıyor. Ben tartışırım benim için problem yok ki... Saygı çerçevesinde herkesle tartışırım ama "fikirlerini empoze etmeye çalışmak" ile filan itham ediliyorum. Ben de diyorum ki "Ee evet" zaten empoze etmeye çalışmak için konuşuyor bütün insanlar. Bu arada Mahalle abisi @Urazzq isimli kişinin bana karşı küfürlü, tehditli yorumları sürüyor. Konuyu anladınız. Buradan sonrası iki bomba haber: 1) Bayan kişisine diyorum ki "bak adam nasıl konuşuyor" ne dese
1K
Kitapla ilgili bir şeyler araştırırken spoi yemekten nefffret ediyorum ya ne diye gidip kitabın en sonuyla ilgili fikrinizi random bir videoya yorum olarak yazarsınız ki, yorumun başına spoi içerir falan yazın bari illa delirteceksiniz insanı
Ya arkadaş
Akış nedir? Benim takip ettiğim insanların okudukları kitaplardan alıntı paylaştiklari ileti paylaştıkları yorum yaptıkları yerdir değil mi Keşfet nedir random herkesin okuduğu kitapları yorumları vs görebildiğim yerdir neden akışı keşfete çevirdiniz problem reklam bile değil hiç alakam olmayan insanların zerre ilgimi çekmeyen kitaplarından alıntıları görmek zorunda mıyım? Rezalet bir şey haline çevirmeyi başardınız siteyi eskisi daha iyiydi.