simurg

simurg
@raperinim
“Olduğum kişiyle gurur duyuyorum, ama olmak istediğim kişi hâlâ yolumu aydınlatıyor.”
Şayet emeğin dini olsaydı, Tanrısı Kadın olurdu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tu çi ji min dixwazî? Ma ne min mirina xwe, Li hêviya mirina te hiştiye, Êdî tu çi ji min dixwazî? Ne istersin benden? ben ki ölümümü senin ölmüne ertelemişim Artık ne istersin benden?
Kurdî
Sanma ki derdim güneşten ötürü; Ne çıkar bahar geldiyse? Bademler çiçek açtıysa? Ucunda ölüm yok ya. Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten Güneşle gelecek ölümden Ben ki her nisan bir yaş daha genç, Her bahar biraz daha aşığım; Korkar mıyım? Ah, dostum, derdim başka...
Üzerindeki zincirleri at sen kadınsın Tanrıdan sonraki yaratıcısın...
Hayat