simurg

simurg
@raperinim
“Olduğum kişiyle gurur duyuyorum, ama olmak istediğim kişi hâlâ yolumu aydınlatıyor.”
Böyle bir dünyada, bunca felâket, bunca yoksulluk, bunca haksızlık ortasında, ancak inekler kadar kafasız ve duyarsız olanlar yani gerçekten insan sayılamayacak yaratıklar kişisel açıdan mutlu olabilirler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sefaleti azaltmadan zenginliği artıran sistemin özünde çürümüş bir şeyler olmalı."
Masum kimse yoktur, herkes bir suçtan sanık olmasa da bir kabahatten suçludur
Ummadığımız bir anda, ummadığımız bir durum bizi alıp yıllar öncesine götürüp varlığını bile unuttuğumuz olayları, zihnimizin karanlık dehlizlerinden birdenbire gün ışığına çıkarıveriyor.
Çünkü yalnızlık, anılarını ayıklamış,yaşamın yüreğinde biriktirdiği özlem dolu süprüntüleri yakmış,geriye en acı acıları bırakarak onları arıtmış büyütmüş,sonsuzlaştırmıştı..