simurg

simurg
@raperinim
“Olduğum kişiyle gurur duyuyorum, ama olmak istediğim kişi hâlâ yolumu aydınlatıyor.”
BÊRÎ KIRIN ÇI YE? Bêrîkirin çi ye? Dûr ketin e? An birîn e? Bêje Bêrîkirin çi ye? Hezkirin e? An xem xwarin e? Bêje Bêrî kirin çi ye? Evîn e an mirin e? Bêje bêrî kirin çi ye?
Kurdî
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bize benzeyipte bizden olmayanı hep bulurlar...
Said, kendini halka bir Kürt diye sunuyordu. İşte budur düşmanın kurnazlığı; hep biraz başarıp imiklerini biraz daha sıktığımızda, bir Kürt kökenliyi nereden bulurlar şaşıyorum. Acaba Stalin de ben kürdüm demiyor muydu?
Sayfa 135
Sadık, sen Halepçeli çocuklara coğrafya dersleri veriyorsun; ama sen gel, gel de dağlar sana özgürlüğün yollarını öğretsin, kuzey'in nerede olduğunu vadilerle koyaklar sana anlatsın, muzaffer olmanın neye benzediğini zirveler sana söylesin. Sayfalardaki coğrafya, soğuk ve anlamsızdır sadık. Gel, kanımızla özgürlüğe bir sınır çizeceğiz.
Sayfa 135
Cumhuriyet, güzel bir fotoğraf ama, çerçevesi küçük geliyor.
Hiç mi ders çıkarmadım senden önce kaçırılanlardan? Unuttun mu Musa Anter'i de bir telefon oyunuyla kaçırıp katledişlerini, unuttun mu Nazım...sen kendini normal bir ülkede, normal bir gazeteci mi sandın Nazım...Haber alma özgürlüğünün var olduğunu mu düşündün...
Sayfa 28