simurg

simurg
@raperinim
“Olduğum kişiyle gurur duyuyorum, ama olmak istediğim kişi hâlâ yolumu aydınlatıyor.”
Kendinle kal
Kalabalık cümlelerde kaybolup yolunu kaybedeceğine, sessiz bir gemi olup kelimelerden uzak; hislerin hüküm sürdüğü diyarlara yelken aç.
Reklam
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez.
Her kes dıxwaze here bihuşt ê Lê kês naxwaze bimirı
Kurdî
Kimsenin inanışı, fikri ve hayata bakışı kimseyi ilgilendirmez, yargılamak da kimseye düşmez!
Bir adam bu kadar mı haklı olur...?
"Bir gün atomun enerjisini serbest bırakacağız, Gezegenler arası yolculuklar gerçekleştireceğiz, Ömrü uzatıp, Kanseri ve tüberkülozu tedavi edeceğiz; Ama en düşük seviyeli insanlar tarafından yönetilmiş olmanın sırrını asla çözemeyeceğiz.! Jean Rostand