OSS, Amerikan Büyükelçisi'nin Adana'daki yazlığının yanında çok gizli bir sinyal istihbarat üssü kurdu. Bu üs, Türkiye'nin bilgisi olmadan kuruldu ve çalışanlarına çok sıkı bir gizlilik içerisinde hareket etmeleri emri verildi. Türkiye savaşın sonuna kadar tarafsız kaldığından, Amerikan Büyükelçiliği, Türkiye'yi kuşkulandırmamak adına faaliyetlerini çok sıkı bir gizlilik içerisinde yürüttü. Buna rağmen MAH, Adana'daki gizli Amerikan üssünün varlığını öğrendi. Ancak üst düzey yetkililer, Adana'daki gizli üsse bilinçli bir şekilde göz yummaktaydılar. Zira Türkiye ile Amerika'nın arasını bozmak istemiyorlardı. Adana'daki, Büyükelçinin evindeki o gizli üs, Soğuk Savaş yıllarında Türkiye'deki Amerikan askeri varlığının simgesi haline gelecek olan ve günümüzde de faaliyetlerini sürdüren İncirlik üssünün temelini oluşturdu.