Berna Bedir

Berna Bedir
@ravensreadings
Huzurlu bir akşam okuması
✨️Warm lights, a book and a peaceful night.
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Küçük bir iç döküş
Bugün kışa göre ılık bir gündü.🌫 Hafif rüzgâr vardı ama içimde aynı hafiflik yoktu.Normalde caddede yürürken içime dolan o küçük sevinç bugün uğramadı.Bazen insanın ruhu da hava gibi oluyor, sebebi tam belli olmayan bir durgunluk…Gün sıradandı belki ama zihnim biraz kalabalıktı. Ne kadar düşünce varsa, bir o kadar da boşluk vardı içimde. Mevsim fark etmeksizin dışarı adım attığım anda burnumun akmaya başlaması da artık hayatımın değişmeyen rutini.🤧 Birkaç dükkân dolaştım, bir göz kremine 250 lira verip modern zamanların gerçekliğini kabullendim.Kahrolsun kapitalizm demek istedim ama kremi de aldım tabii. Sonuç olarak günüm küçük ama yorucu bir maraton gibiydi. Evden sadece kısa bir iş için çıktım ama tabii ki klasik senaryo gerçekleşti: Babam benim dışarı çıkmamı fırsat bilip “madem çıkıyorsun” paketini devreye soktu. Listeye sonradan eklenen birkaç görev de tamamlanınca alışveriş turu resmi olarak genişletilmiş oldu.Üstelik dönüşte de, gidişte olduğu gibi ayakta geçen otobüs yolculuğu ile maratonun son etabını da tamamlamış oldum; kısacası “kısa iş” diye çıktığım gün, minik bir şehir turuna dönüştü. Tüm bunlara rağmen günümü güzelleştirip yüzümü hafifçe gülümseten,içimdeki sıkıntıyı bir süreliğine de olsa dağıtan şey,bir mağazanın önünde otururken yanıma gelip sessizce oturan sarı kediydi.🐈Hiçbir şey yapmadan, sadece varlığıyla içimi yumuşattı.İnsan bir kedi tarafından seçilince kendini daha değerli hissediyor.Kimi zaman da bütün bir günü, kimsenin fark etmediği birkaç dakikalık küçük temaslar güzelleştiriyor.Belki de hayat, büyük mutluluklardan çok bu küçük anların toplamı.🎈
Duygu ve Düşünce
This one is finished too.
Bir kitabın daha sonuna geldim.O halde gelsin sıradaki.🥳
Edebiyat
It's my birthday today.
Bugün benim doğum günüm. Bir yaş daha aldım ve evet, yaşlanıyorum; ama aynı zamanda olgunlaştığımı hissediyorum ve bundan memnunum. Daha aklı başında olmanın zararı yok, aksine insanı sakinleştiriyor, netleştiriyor. Bu zamana kadar hayalimdeki şeyler gerçekleşmedi belki. Ama insan nereden bilebilir ki Allah’ın, onun için en güzelini tam zamanı gelsin diye bekletmediğini? Bu yaşım bana o “en güzel”i getirsin inşallah. Her şey hayalimdekinden bile güzel olsun. İyi ki doğmuşum. Her şey için sonsuz şükürler olsun Allah’ım.🤍
Duygu ve Düşünce
New book!
Eveeet,yeni yılda okuyacağım ilk kitap.Başlayalım bakalım.😺 Yakın
1000Kitap