okuyan1kadın

okuyan1kadın
@raziyealkaya
Sohbet amaçlı kullanmıyorum. Yazmayınız.
nüfus memuru
Lisans
Denizli
@okuyan1kadin
38 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
“Öldü biliyorum! Bilmediğimi mi sanıyorsun? Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına; özellikle de, hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa?”
eray adıgüzel isimli okura yanıt verildi
okuyan1kadın
Ben de çok beğenmiştim o bölümü. Kitabı sevenler de varmış. Benim gibi. Amma da elestirilmiş. Halbuki onlara hiç katılmıyorum.