Yazarın tüm hayatını da içine alan kronolojisiyle ve önsözdeki yazara ait tahlillerle bu kitap asla dolu kafayla okunmamalı.Türkiyedeki naçizane temsilcisi ihsan Oktay denebilir belki fakat o nasıl bir karmaşadır.Merakla tavşanı takip ederken harikalar diyarına düşmüşcesine demek yeterli gelmese de gerçekle iç içe aynı zamanda eleştirel yaklasımını da gözardı edemedim .Büyülü gerçekçiliğin anlı şanlı temsilcisidir.Kitapta Shakespeare in sözlerinin alıntılandığı Türklere dair kısmından rahatsızlık duyduğumu belirtmeliyim.En çok "Döngüsel Yıkıntılar " ı beğendim.Thats all bence