Kitabı beğendim; durağan başlayıp özellikle sonlara doğru hareketlenip hüzünlü bir şekilde sonlandırdım. Başta hak verdiğim noktalar olsa da sonraki süreçlerde kendini bencilliğin kollarına atan emma için yine de kötü sonu için göz yaşı dökmem çok tuhaf.
Gerçek sevgiyi aradı durdu ama o sevgi zaten hep yanıbaşındaydı.. belki hiç sevmeyi denemediği hep küçümsediği charles, onun aşkından kendi sonunu hazırladı..
Bir eczacı olarak Edgar Cayce’den bahsedilen kısım oldukça dikkatimi çekti. Piramitler ve uzaylı detayları da insanı uzun uzun düşündürüyor. Tavsiye ederim