Bir evde fazlalık olmak? Hele ki öfkenin dozu yüksek ise. Maskeli anne ve baba. Bu hissiyatla yaşamak. Onca morluk, izler, yara bere ve minik bir kız. Zihnim karmakarışık oldu. Sayfalar ilerlesin diye bir hırsla okudum. Okudukça içime içime işledi. Diana oldum hemen hemen her satırda. Alnıma kırışıklıklar ekledim belli ki. Ağabeyinin son sözleri:
"Onun için ne yapabileceğimi aklından bile geçirmiş olamazdı çünkü onun için kimse asla bir şey yapmamıştı." Sanırım bu sözler bile yeterli oluyor. Okunur, okunmalı. SakarAlexandre Seurat
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!