E.

E.
@realefdal
Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü, ama dürüstlükten çok kaybettim.
Onlar bu sonu hak etmediler.
Üfleyerek geçirebileceğini sandığın için yüreğime yara açmakta hiç sakınca görmedim ama ben o yaralar sızlamasın diye, geceleri göğüsümün üzerine yatamadım.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GEÇMEYEN.
Senden sonra tesiri sadece "acı çekmek" olan bir zehir yutmuş gibi yaşıyorum...
Alıntı
Bazı yolların daha kolay olacağını düşünmek işimize geliyor bence, ama belki de kolay yol yoktur. Yalnızca yollar vardır.
Alıntı
"Ne istiyorsun?.. Ne istiyorsun?" diye tekrarladı. "Ne mi? Acı çekmemek. Yaşamak."
Alıntı
En sevdiğinden yara almak, açık yarayla yaşamak gibidir.
Alıntı