Tek kelimeyle mükemmel ! Betimlemeleri, hayâl dünyası öyle güzel kurgulanmış ve hayata dair öyle güzel mesajlar vermiş ki ... tekrar ve tekrar okunulası bir kitap... "arkadaşlık" ve "zaman" kavramları çok güzel bir şekilde işlenmiş. Yazarın kalemine sağlık