Sassenach

Sassenach
@redd_fox
Anime, manga, book, movie, series
3/10
·320 syf.··
2018 61. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2018 23:32
Öncelikle Beyza Alkoç'a ve bu kitaba aşırı sevgisi, hayranlığı olanların incelememi okumamasını tavsiye ederim. Çünkü bu kitabı bayağı bi' gömeceğim... "Muhtaç olmak veya olmamak işte bütün mesele bu..." Hayatımda bu kadar aptal karakterler görmedim. Aslında yazarın diğer kitaplarıda dahil olmak üzere yarattığı tüm karakterlerden nefret ediyorum. Hepsi birbirinden aptal. Kitabı okurken saçımı başımı yolasım geldi. Kitabı camdan aşağı atasım geldi. Cinnet geçirdim resmen. Bu yazara verdiğim son şanstı bir daha hiç bir kitabını okumayacağım. Kitabın o kadar çok tiksindiğim yanı vardı ki hangi birini anlatayım. -Bu kısımlar spoiler içerebilir şimdiden uyarayım.- kız karakterin her halttan korkması, olur olmaz zırlaması beni çileden çıkardı. Sonra yazar hep aynı şeyi betimleyip durmuş. Hepsi aynı sadece kelimelerin ve cümlelerin sırası farklı. "Annem babam beni bıraktı, çok yalnızım, hiç kimse beni sevemez, korkuyorum... bla bla bla" sürekli bunu tekrarlayıp durdu. Bi' de 'Deniz'siz Cihan olmaz' saçmalığı vardı. Bin kere aynı şeyi anlatıp duruyordu. Sonra kitabın sonunda kız öldü. -Keşke orada bitseydi kitap belki daha az nefret ederdim... - sonra bi' baktık ki kız ölmemiş. Aptal ve anlamsız planlar... yani kitabın o son 70 sayfasını boşuna yazmış çok saçmaydı. Ha bir de şu anaç baba karakteri deli oldum ya adama adamın canı sıkılınca plan yapıyor. Dikkatimi çeken bir başka konu ise kitap 'Ölüme fısıldayan adam, Aynı yıldızın altında ve Sınır' ın bir karmasıydı. Ben insanların rahatsızlıklarını kullanarak muhtaç bir karakter yaratılmasından pek hoşlanmıyorum. Kitabın özeti yukarıda da belirttiğim gibi "Muhtaç olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu." Kitabı yakmayı düşünüyorum. Okumanızı hiç tavsiye etmem. Bu kitap ruh sağlığınızı bozabilir. Benim gibi düşünen varsa
SınırsızBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20185,2bin okunma
Zeynep Elif Turan isimli okura yanıt verildi
Sassenach
^-^
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
3/10
·320 syf.··
2018 61. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2018 23:32
Öncelikle Beyza Alkoç'a ve bu kitaba aşırı sevgisi, hayranlığı olanların incelememi okumamasını tavsiye ederim. Çünkü bu kitabı bayağı bi' gömeceğim... "Muhtaç olmak veya olmamak işte bütün mesele bu..." Hayatımda bu kadar aptal karakterler görmedim. Aslında yazarın diğer kitaplarıda dahil olmak üzere yarattığı tüm karakterlerden nefret ediyorum. Hepsi birbirinden aptal. Kitabı okurken saçımı başımı yolasım geldi. Kitabı camdan aşağı atasım geldi. Cinnet geçirdim resmen. Bu yazara verdiğim son şanstı bir daha hiç bir kitabını okumayacağım. Kitabın o kadar çok tiksindiğim yanı vardı ki hangi birini anlatayım. -Bu kısımlar spoiler içerebilir şimdiden uyarayım.- kız karakterin her halttan korkması, olur olmaz zırlaması beni çileden çıkardı. Sonra yazar hep aynı şeyi betimleyip durmuş. Hepsi aynı sadece kelimelerin ve cümlelerin sırası farklı. "Annem babam beni bıraktı, çok yalnızım, hiç kimse beni sevemez, korkuyorum... bla bla bla" sürekli bunu tekrarlayıp durdu. Bi' de 'Deniz'siz Cihan olmaz' saçmalığı vardı. Bin kere aynı şeyi anlatıp duruyordu. Sonra kitabın sonunda kız öldü. -Keşke orada bitseydi kitap belki daha az nefret ederdim... - sonra bi' baktık ki kız ölmemiş. Aptal ve anlamsız planlar... yani kitabın o son 70 sayfasını boşuna yazmış çok saçmaydı. Ha bir de şu anaç baba karakteri deli oldum ya adama adamın canı sıkılınca plan yapıyor. Dikkatimi çeken bir başka konu ise kitap 'Ölüme fısıldayan adam, Aynı yıldızın altında ve Sınır' ın bir karmasıydı. Ben insanların rahatsızlıklarını kullanarak muhtaç bir karakter yaratılmasından pek hoşlanmıyorum. Kitabın özeti yukarıda da belirttiğim gibi "Muhtaç olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu." Kitabı yakmayı düşünüyorum. Okumanızı hiç tavsiye etmem. Bu kitap ruh sağlığınızı bozabilir. Benim gibi düşünen varsa
SınırsızBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20185,2bin okunma
mekselina Aziz isimli okura yanıt verildi
Sassenach
Yorumunu yeni gördüm kusura bakma lütfen. Beni yanlış anlamanı istemem ama profilini inceledim ve kitap zevklerimiz hiç uyuşmuyor bu tür kitapları hiç sevmiyorum konu bakımından ve üslup olarak yetersiz görüyorum. En azından okuduklarım öyle. Elbette yorumuna saygı duyuyorum ama bu kitap cidden beni deli etti.

Meryem

, bir kitabı okumayı düşünüyor
Büşra Yılmaz
7.8/10 · 6bin okunma
Sassenach
Kapak rezalet ya ne yaptın be Büşra
- Resminle benim aramdaki bir durum,seni ilgilendirmez. Ben senin resmine aşığım. - İyi ama aşık olduğun resim benim resmim. İşte ben de buradayım, söyleyeceklerini dinlemeye geldim. - Resmin sen değilsin ki? Resmin benim dünyama ait bir şey. Sevmek Zamanı, 1965
1000Kitap
Sassenach
Çok sevdiğim bir film ^^