Bu değerli insanı daha önce tanimadigim icin utanarak yazıyorum.Bir milletin kalkınması için egitime,ilim ve bilime ömrünün 35 senesini veren , kadınların eğitim almasının ne kadar önemli olduğunu daha o zamanlar ileri görüşlü bir şekilde çabalayan Gaspirali Ismail Beyi kesinlikle okuyun.
Kitap cok sıktı dayanamadım.Her bıraktığım kitap için üzülürüm lakin polisiye veya gerilim tarzı kitaplar için beklentim daha yüksek.Basma kalıp çok siradan geldi bana.
Saf, duru bir dili var yazarın.Okura o çaresizliği yaşatıyor diyebiliriz ama bazi eylemler sıklıkla tekrarlandığı için bazen nefes almak gerekiyor genel anlamda begendim.