sait faik in bu kitabını pek sevmedim. Kitap öykülerden oluşmakta. Edebi bir kitap olabilir lakin çok sallapati yazılmış dumanlı bir kitap.....................................
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın ilk yarısından biraz fazlası gayet sıradan edebi bir anlatımı var, daha sonra dehşet bir anlatım ve etkileyici bir üslub...........................................
RosshaldeHermann Hesse · Yapı Kredi Yayınları · 2019846 okunma