İnsana çok bir şey katacağını düşünmüyorum. Kişisel gelişim kitabı severim ama bu gerçekten sıktı. Güzel yorumlara bakarak almıştım ama hiç sevmedim ve yarım bıraktım. Vakit kaybıydı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gençleri anlamakta faydalı olacağını düşündüğüm bir kitap. İlk yarısı ebeveynler için son yarısı da gençlerin okuması için yazılmış gibi. İçinde biz gençler için ders çıkarıcı kısa kısa hikayeler de var