ASHER&REİNA2
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2025 67. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 15 Temmuz 2025 15:17
Rina'nın okuduğum 30.kitabı!! Bu kadına olan hayranlığım >>>> Reina'ya büyük bir nefret duygusuyla başlamıştım bu kitaba o yüzden ilk kitabı okumak işkence gibiydi. İçimden hep 'Rina'ya güven Eda' diyerek ilerledim ve sonunda kitabı bitirdim. Asher Carson sen mükemmel bir detaysın ya gerçekten mükemmel bir detaysın. Ah o kardeşin yaşıyor olsaydı ona ne serenatlar yapacaktım bir bilsen.... Yani şöyle söyleyeyim. Reina'da az anasının gözü değilmiş. Rai Sokolov mafyada ama Reina'da orada olsa yabancılık çekmezmiş. Konumuz, Rai ve Rei ikiz kardeşler. Rei yaşadığı bir olaydan ötürü hafızasını kaybediyor. Kendisinin adı aslında Rai ama kardeşiyle Rus mafyasının peşinde olmasından dolayı yer değiştiriyorlar. Ve ikisinin de hayatı tamamen değişiyor. Uluslararası avukatımız Alex ve oğlu Asher Rei'ye sahip çıkıyor. Asher ve Rei nişanlıdırlar. Fakat ikisi de Asher'ın kardeşinin ölümünden sonra birbirlerinden nefret edip uzaklaşmışlardır. Konuşulmayan konular ve ölüm onları bedenen ayırmış olsa da yine aynı sebepler onların birleşmesine sebep olmuştur. Ben Rai ve Rei'nin bir kaç sahnesini okumak isterdim. Aralarındaki ilişkiyi biz Rai'nin kitabında görüyoruz zaten ama eski genç hallerinde de görmek isterdim. Rei ve Asher arasındaki enerji ve ilişki mükemmeldi. Asher'ın nefreti çok yerindeydi. Kim olsa aynı şekilde hissederdi tabi. Birde ne kadar nefret ederse etsin asla geçmeyen aşkına engel olamaması... kısacası dibine kadar toksiklerdi :D İkisinin iletişimsizliği beni kara kuyulara attı. Hele Asher'ın yaşadığı o ikilem o kadar kötüydü ki. Bir tarafta kardeşi bir tarafta sevdiği kadın. Bir tarafta ölü, bir tarafta yaşayan ölü. Offf çok zordu çok. Kitap genel olarak çok güzeldi. Kime güvenmediysem, kimden şüphelendiysem hepsi doğru çıktı :D Şimdi okumaktan kaçtığım bir kaç
1000Kitap
All The LiesRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202275 okunma
9/10
·376 syf.··
2025 65. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2025 19:57
Eveeeeeeeeetttt, akıyla, karasıyla bir serinin daha sonuna geldik. Doğrusu dört kitabı bu kadar kısa sürede bitirmeyi düşünmüyordum. Nedense Rina’nın kaleminden çıkınca akıp gidiyor. Ama dört kitap arasında en beğendiğim bu oldu. Aspen ve Kingsley’i bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim. Serinin ilk kitaplarından King’in bir pislik olduğunu biliyoruz. Neyse ki kendi kitabında değildi. Aspen’in yaşadığı zorlukları, çocukken karnında bebek taşıyıp onu doğurması, bunlar olurken yaşadığı zorlukları ve bebeğini kaybetmesi düşünceyle yirmi bir yıl boyunca boş mezarı ziyaret edip alkolik olmasını okurken çok üzüldüm. Peşinde olan psikopat babası. Hayatta kalırken verdiği mücadeleyle ve dimdik durup, boyun eğmeyip her zorlukla mücadele etmesi hayran olunası bir şey. Kesinlikle bir kraliçe. Ona bayıldım. Zaten, Gwen ve Nate’in kitabını okurkende çok sevmiştim. Kingsley ise… eh işte diyelim. Bu kitaptaki baharatlı bölümler gerçekten çok iyiydi, ben galiba nefret ve sert ilişki taraftarıyım. Biraz da toxic. Çünkü King ve Aspen’in atışmalarını okurken her şeyden çok eğlendim. Ayrıca Gwen ve Aspen’i anne kız olarak okumakta çok güzeldi. Ve şahsi fikrimce Rina’nin en küçümsenen çifti olmuşlar çünkü diğerleri kadar konuşulmuyorlar. Ama çok iyiydiler. Empire serisini beğendim. Başlangıçta çok ilgimi çekmeyen bir seri olduğu doğru ama olgun karakterler okumayı özlemişim. (Asher ve Reina felaketinden sonra) Kesinlikle favorilerim King ve Aspen oldu. Xoxo
Empire of LustRina Kent · Blackthorn Books · 202249 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
7/10
·356 syf.··
Beğendi
·
2025 98. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2025 00:00
Herkese selamlar. Duetin ikinci kitabi olan #allthetruths 'un yorumu ile geldim. Genel olarak seriye baktigim zaman aman aman bir yani yoktu, asla "waaooow" olmadım ama ikinci kitabi ilkine göre daha çok beğendim. Gizemi, olaylari iyi bir örgüye bağlanmisti. Ancak bu kadardı, geri kalanı vasatti. İlk kitapta da deginmistim, ikilinin arasında var olan aşkı burada da hissedemedim. Hatta cinsellik daha yoğundu ama o çekimi bile bulamadım. Fakat Asher'in platonik, saplantılı ve sahiplenici yanını sevdim. Keşke Asher hakkında da biraz detay bilgi sahibi olsaydık. Ustunkoru geçilmiş bir karakter olmuştu. Ana konu Reina'nin hikayesi üzerinde dönünce yazar yalnızca ona odaklanmisti. Bu da seriyi benim için acemi isi gibi kıldı. İlk kitaptan bu yana tavırları sebebiyle "Cloud003" isimli gizli karakterin kim olduğunu anladım. Asher'in kız kardeşi Ari'nin sosyopat kişiliği nedeniyle tüm bu yanlış anlasilmalarin yaşanmış olması ise hem mantıksızdi (cunku hikayenin derinliği yok) hem de bu hikayeye olabilecek en iyi ters koseydi. Yazar İki kitap yerine tek kitapta daha doğru islenebilecek bir konuyu hiç etmişti bence. Yine de kötü veya begenmedim diyemem ancak ortalama kalan bir seri oldu. Bu arada Reina ve Rai kız kardeşler epey havalıydi, sevdim onları. Reina kazanın yaşandığı ormana gidince hafızasında parça parça anımsamalar meydana gelir ve birden kendini bir cikmazin içinde bulur. Yaşadığı ve yaşattığı şeyler aslında kendi bastırdığı kişiliğinin yansimalaridir. Kendi adı Rai'dir ve ikizi Reina ile yillar evvel Bratva'dan kactiklari icin yer degistirmislerdir. Rai, Reina'nin yaşaması gereken hayatı kendisi yaşadığını düşünüyordur ve bu yuzden suçluluk duygusu ile yıllardır duygularini gizlemiş, başka biri gibi davranmıştir. Hafizasini kaybedip bu sahte hayatı unutunca gerçek
All The TruthsRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202268 okunma
Reina & Asher
6/10
·288 syf.··
2025 37. kitabı
Liseliler bitti şimdi üniversitelileri okuyoruz. Kitaptan hiç birşey anlamadım dersem yalan söylememiş olurum. Şimdi kızımız var ve saldırıya uğruyor sanırım. Sanırım diyorum çünkü orası açığa kavuşmadı. Kızımız o kızmı o bile belli değil. Birde diğer seriden tanıdığımız oxford lu Asher imiz var,Aiden in arkadaşı olan ve kızımızın nişanşısı. Reina 1 numaralı pislikmiş geçmişte, şimdi bunları düzeltmeye çalışıyor falan ve bu arada sürekli olarak saldırıya uğruyor. Ama size kitabı anlatamam, kim kim tam anlaşılmıyor. Herkes farklı biri çıkacak sanırım ikinci kitapta. Bakalım bizi neler bekliyor
1000Kitap
All The LiesRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202275 okunma
7/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2025 97. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2025 00:00
Herkese selamlar @author_rina evrenine kaldigim yerden devam dedim ve bir diğer duetinin #liestruthsduet in ilk kitabi #allthelies yorumu ile geldim. Gizemi yüksek bir kitaptı merak unsurunu diri tuttu ama eksik kalan bir yan vardı kitapta. Belki kısa olmasından kaynakliydi. Çünkü bana kalırsa hikaye cok dağınık ve kopuk ilerledi. Derinlemesine ele alınsaydı bir sansi olabilirdi. Sonuc olarak ben pek begenemedim Yazar hafıza kaybı olayını sevmiş olmaliki bunu sık sık kullanmış. Nitekim bu onun kitaplarında okuduğum 3.hafiza kaybı konulu kurguydu. Hatta bence bunun konusu daha iyiydi ama islenemedigi için havada kalmıştu ve aralarında en vasati olmuştu. Hatta bana biraz Elsa ve Aiden King hikayesine anımsattı ki ana erkek karakter Asher Aiden'in kankası çıktı. İşte ya huyundan ya suyundan Karakterler demisken aralarindaki bağı pek hissedemedim. Niye kısa tutmuş emin değilim. Koştur koştur "karakterleri mi anlatayım, gizemi mi anlatayım, çekimi mi göstereyim?" ikileminde kalmış sanki ve hepsinden bir tadımlık verip "eee hani devamı?" dedirtmis resmen. Bir kere ikilinin etkileşimi cok azdı Ne ara konuştular ne ara birbirlerinin içine düştüler bilmiyorum ama olmamıştı. Mecburen bıçak sırtı bir son ile bittiğinden devamını da okumaya başladım. Bakalım ikinci kitap beni tatmin edecek mi? Reina bir kaza sonrası gözünü hastanede açar ve neler oldugunu, kim olduğunu hatırlamaz. Doktor bu durumun geçici olduğunu söylese de Reina bir çıkmazın icindedir. Cunku vasisi olduğunu söyleyen Alex ismindeki bir adam babasinin dostu olduğunu ve onun kaybı sonrasi ailelerinde birlikte yaşadığını ve oğlu Asher ile nisanli olduğunu ona söyler. Asher ise ona sürekli "Canavar" diye hitap edip bu hayatı ona zindan edeceğini belirtir. Fakat nicin boyle adlandirildigini bilemez, zira hafıza
All The LiesRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202275 okunma
6/10
·356 syf.··
2025 34. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2025 02:58
Kesinlikle ilk kitaptan daha iyiydi ama çokta iyi değildi. Bilemiyorum kurgu bana göre basit işlenmiş Rina’ın diğer kitaplarda olan aynı döngüye sahipti son 40 sayfaya kadar her şey açıklanır, bir şeyler olur ve boooommm! Mutlu son… Açıkçası bu kitabı birinci kitaptan daha fazla beğenmeme rağmen tatmin etmedi. Reina ve Asher’ın iletişim bozukluğunun düzelmesi için Reina’ın hafıza kaybı yaşamasına gerek var mıydı? Bence yoktu. Gerçi neden iletişimleri bozuktu onu da anlamadım, Reina kendini sahte görüyordu ikiz kardeşinin adını aldığı için ancak Asher neden hiç çabalamadı? Şu kız kardeş Ari’in olayıda fazla absürttü sırf Asher ve Reina’ya eziyet çektirmek için intihar etmesi, ne kadar ruhsal bozukluğa bağlansada, saçmaydı. Jason’ın olayını bile çözemedim. Reina ve Asher ikilisi bana pek fazla geçmedi, en azından Rina’ın diğer kitaplarında okuduğum gibi o aşkı hissedemedim. Asher’ı hâlâ sevmiyorum oğlu Gareth gibi sinsi bir havaya sahip ama Killian’ım öyle değil… Genel açıdan bakarsam, düeti beğenmedim ama ilk kitaba göre bu daha topluydu. Xoxo
All The TruthsRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202268 okunma