bu ay bitmeden okuyacaklarım
iki ithaki bilim kurgu klasigi daha ama karar veremedim
ahmet hamdi tanpinardan bir kitap
huseyin rahmiden bir kitap daha(belki
camustan iki kitap, veba ve mutlu ölüm olabilir
fantastik olarak iki kitap, sissoylu bitmeyecek büyük ihtimalle, dune başlayabilirim
nası deluzyonelim degil mi