bit be kanka bittttttttttttt dedim okurken ama aynı zamanda cok ozgun bir konuyu cok guzel isledigini dusunuyorum. karakter olarak da harika yazmis tam olarak gercekci bir delirme ve letty icin gercekci bir kaltaklik. yazar cinli olmasaydi daha cok sevebilirdim ama mlsf. cok uzun diye insanin gozu korkuyor ama hizli okuyan biriyseniz akar. genel sonu soyle bi uzaktan dusundugunuzde cok uzuyo. of neyse baydin ama seni seviyorum babil bb