Birkaç saatte bitti ve ben bu kısacık öykünün bende bıraktıkları hakkında ne yazacağım bilemiyorum.Kalemine bir kez daha hayranlık duydum diyeceğim ama ne kadar da klişe olacak.Bizi,bize mükemmel bir kurgu ve kalemle anlattığı için sonsuz bir minnet duymalıymışız gibi geliyor bana.İyi ki geçmişsin bu dünyadan Kafka... Dönüşüm