Nova

Nova
@remziyearya
"Özgürlüğün geldiği gün O gün ölmek yasak!"
Alışılmış kalıplar içinde bocalıyorum.Kalıbım yok benim: biçimsiz bir şeyim ben.
Reklam
Aşkta gerideyiz de başka şeylerde ileri miyiz sanki?
Artık bu yalancı dünyayı beğenmiyorum.
Neden utandığı belli değildi.Yaşamaktan utanıyordu herhalde.Hayata karşı ayıp oluyordu.On yüz bin şeyi birden yaşamak istiyordu.Hangisine sarılsa başkasına ayıp oluyordu.Kaç parça olabilirdi? Neden bu utançları bir yana itip yaşamaya çalışmadı?

Nova

, bir kitap okudu
7/10
·128 syf.·
2021 3. kitabı
Reklam