Nova

Nova
@remziyearya
"Özgürlüğün geldiği gün O gün ölmek yasak!"
Bineğine bin arabacı, zilleri çal, atları koştur ve beni bu dünyadan uzaklara taşı! Daha uzaklara gidelim ki artık hiçbir şey görünür olmasın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bence düşünceleri, duyguları ve izlenimleri paylaşmak dünyanın en değerli hazlarından bir tanesidir."
Eğer kendi varlığımı sevmezsem, Yaşamaya nasıl devam ederim ki?
Ben iç dünyama dönüyorum.Orada hayal kırıklığına yer yok.
Benim gibi kapalı bir çocukluk devresi geçirdiği için, çevresiyle uyuşamaz ve benim gibi, bu bozucu çevreye büyük tepkiler gösterirdi.Ayrıca, bütün bu tepkilerinin yanında, hayatın içine karışıp güzellikleri yaşamak da isterdi.