Kışın havanın bu kadar erken saatlerde, bu kadar kesif bir karanlığa bürünmesi, insanda bir güvensizlik duygusu oluşturuyor. Derin karanlıkta insanlar dolansa da yine de tenhalık hissinden  kurtulamıyorum. Kış akşamları her mevsimin gecesinden daha tenhadır. İnsanlar bu tenhalığın önüne geçemez.