Belki de haklısın, bazı hikayeler kaldığı yerden değil, insanın olgunlaştığı yerden devam eder, ediyor da. Suskunluklarımızdan daha güzel oluyor her şey ve ne olursa olsun geçmeyecek;değişmiyecek sevgilim.. sana karşı hissettiğim güzel duygularım,kalp atışlarım aşkım..
-Alperen Aş