"Ümit Yaşar'ın ölüm haberi büyük bir burkulma yarattı içimde. Üzüntüden çok ayrı bir şey bu. Bir çeşit yalnız kalma, gücünü yitirme, eksiklik duygusu (...) Arkadaştık.O, vardı, oradaydı ve benim gözümde kim bilir nelerin avuntusu ya da bahanesiydi (...) Demek, o ölen sizin dünyanızın bir parçasıymış. Dünya artık eskisi kadar sizin değil."