Refik

Refik
@rerdal
Kendi yolunu bulamayan Bütün yolları boşuna yürür .. Vazgeçemediğin şey tanrın olur
Her zaman mutluydum hayal dünyamda, istediğimi düşünebiliyordum, özgürdüm. Şimdi ise tutsağım. Bir hücrede prangaya vurulmuş bedenim; ruhum bir tek düşünceye hapsedilmiş. Korkunç, acımasız, yürek yakan bir düşünce. Artık önümde tek bir düşünce var, tek bir yargı, tek bir gerçek var: İdama mahkum olmak!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Artık birlikte, seyahat eden, can yoldaşlığı eden pek kimse kalmadı.Nedendir bilmem. Belki de herkes birbirinden korkuyordur bu dünyada."
İyi bir savaşçı başlangıcında korkunç bile olsa kararında ısrarcı olmalıdır.
Bir şeylere üzülüyorsam, tuvalete gitmem gerekse bile gitmem. Üzülmekten gidemem. Üzülmeyi bırakıp gidemem.
"Her biri gerçek din olduğunu, Tanrı'yı temsil ettiğini, onun buyruklarını aktardığını öne sürüyor. Haklı olan hangisi?"