â.

â.
@revanruh
sabır taşı olsa çatlardı, ama yürek bekler bilirsin.
@revanruh·
·
sabitlendi
hani o iki kişilik dünyalar bizimdi hani sen iyiydin halden anlardın hani sen git demeyecektin bana ve ben her şeye rağmen gelecektim içimde bir umut ellerimde olgun meyvalar dünya nimetleri gözlerimde yanıp yanıp sönen bir pırıltı ama ne sen gel dedin ne de ben gelebildim her şeye rağmen aşkımız ayrılıklarla başladı deli dolu akan nehirlerden tas tas sular içtik öyle ateşlerle doluydu yüreklerimiz öyle tutkundu karlı dağların serinliğinde uyurduk geceleri deniz fenerinin ışığında yıkanırdık köpükten bir çalkantıydı içimizde zaman ne yana baksak denizdi, maviydi, ışıktı sonra bir çaresizlikti zifir akıntıya kapılmış gemiler gibiydik bir org çalınır gibi yanıbaşımızda öyle kendinden geçmiş, öyle başıboş öyle derin duygular içindeydik, anlatılmaz sarhoş rüzgarlara bıraktık kendimizi aldığını geri vermez dalgalara görmediğimiz ülkeler gördük gün doğusunda tatmadığımız yemişlerden tattık; günahkar olduk alevden bir tasta eridi günler bir cehennem ateşiydi aşk içimizde hiç sönmeyecekmiş gibi yanıyorduk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

â.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.·
3 günde okudu
·
2023 34. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,7bin okunma
nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
Sayfa 42·Kitabı okudu
gözleri yorgun. gözleri insancıl. gözleri dalgın. duyguları uzaklarda. sevişip ölüm sessizliğine gömülmek ister gibi. ölüm sessizliği çok genç buldu onu. karı koca olamadık. gerçek dost da olamadık. bir kitapta okumuş, bir filmde izlemiş gibiyim beraberliğimizi. bir konserde dinlemiş gibiyim. severek anımsanan bir kitap gibi bile değil. paris'in select kahvesinde başlayan, şişli'nin bir özel sinir kliniğinde turuncu çiçeklerle biten beraberliğimizi. uzun yaşamın bir küçük kesiti. dünyasındaki insanlardan biriydim. onunla birlikte hiçbir şeyim ölmedi. insan ölümünü kendi kendine öldürüyor.
Sayfa 57·Kitabı okudu