reyhmrr

reyhmrr
@reyhmrr
Bir düş kırıklığında gizlenir umutlarım
Reklam
Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde
alışkanlıklar mantığı daima yener, bir de korkular
Biz neleri hallettik, bunu da hallederiz😹
Nasıl olursa olsun düşünmek değer vermekle ilgili. Yok yapamadım, yok düşünemedim bunlar hep aldatmaca. Düşünemedin çünkü içinden gelmedi. İçinden gelmedi çünkü gözünde değeri yok... Ve ben kendimi hatırlattığım sürece var olacaksam zaten unutulayım.
Reklam