Hepimizin eşit olmadığını çok iyi biliyorum ama onların saygısını kaybetmemek için alt tabakadan kaçan kimsenin,yenilgiden korktuğu için düşmanından saklanan bir korkaktan farklı olmadığını düşünüyorum
İnsanların kalbini,onları mutlu edebilecek basit neşeleri zedeleyenlere yazıklar olsun!
Zalim bir zorbalığın mahvettiği bu mutluluğun yerini,dünyadaki hiçbir armağan ya da iyilik dolduramaz