Sadece kadınlara edilmiş bir hakaret olsa herkes ayaklanır bir şekilde seslerini duyurmak için çaba sarf ederdi ama konu 'kürt' kadınları olunca herkes sus pus oluyor kendi ailesinin içinde karısının yakın arkadaşı ile olan ilişkisini görmeyip toplum olarak ırkçılık yapan rahmi koç gölgesi altında yaşadığımız bayrağa rağmen hâlâ Suriyelilerin görmediği azınlık muamelesini biz kendi ülkemiz de görüyoruz yani konu sadece ırkçılık Kürt Türk ayırmaksızın yaşıyorsak bizim de kimliğimiz de TC vatandaşı yazıyor kimsenin hakkı yok Kürt olarak doğdum diye bana ırkçılık yapmasına izin de vermem.
Arkadaşlar siz kafayı mı yediniz?
Nasıl bir yoksulluktur bu anlamıyorum.
3 Gündür KADIN sandığım biriyle sohbet ediyorum burda, bildiğin Adam çıktı.
Artık burdaki kadın resimi olan profillere de güvenmiyorum.
Üç gündür benimle yazışıyosun bende seni kız sanıyorum Yanık seni!