Hiçbir şeyi unutmamış olmanın bana ne yararı var, gözlerinin önünde uzanan ufka erişememek, budur insanın katlanamadığı, içinde olmadığımız gemi bizi alıp götürsün isteriz,.. ah koca rıhtım taşa duyulan bir özlem...* *Saramago
Rıhtım
Hayaller kurarken bir deniz rıhtımının ucunda Güneş terkederdi bulunduğum yeri,bırakırdı ardında o kızıl rengini vururdu yüzüme yutkunamadığım gerçekleri.
Reklam
Sana zahmet gelir misin sevgilim
Boş hayat Tıpkı bakışlarındaki o anlamsız ifade gibi Öyle monoton ki dünya Hem uçsuz bucaksız Hem de bir ömür ve mümkünatla sınırlanmış Söyleyemiyorum annemi özledigimi En derinime gömdüğüm yerde mi şimdi Dağları babam bellemisim de O sebeple severmişim hep Seni sen diyebileceğim herkesi yitirdim Ben bu aşkı yüreğimden bitirdim Yıkılsa da dünya Başlasa da kıyamet Narin ruhuma bulamaz oldum bir deri bir kıyafet Ne olur sen artık bul beni zahmet et Seni beklerken filizlendi beynim Kararıp cürüdü aklım Sen gelmedin diye Ben bir bataklığa battım Dönmese de kör talihim kara bahtım Bulunur bu gemiyi de batirmayacak bir rıhtım Sen sen diye diye lak lak ettim geceyle Bitirdim meramımı tek heceyle Dedim küllün muradım aşktır benim Ben seni sen gelmesen de beklerim...
Sayıklıyor mu nee....
Böylesine derin bir kimsesizliğin ortasına bırakılmasaydım eğer, sığınacak soğuk bir taş duvar bile saray görünürdü gözüme. Ruhumun kırıklarından süzülen o buruk keder, her gece kadehimden taşan bir zehir gibi doluyor içime. Kaygılarımın nihayete erdiği, zihnimin o gürültülü koridorlarının sustuğu bir rıhtım arıyorum. Adımlarıma eşlik eden bu tekinsiz yollar bitse artık; içimde biriken o öfkeyi, o kırgın sitemleri kusmadan, huzurlu bir uykunun kollarına bıraksam kendimi. Göz pınarlarımda biriken o çaresiz yaşlar kurusa da, sabaha uyanırken aynada gördüğüm yüz kendime yabancı gelmese... Rûken..
Rıhtım 💛
Satır arası konaklayan his yuvası' 24
Hep bir rıhtım kaçkını.. Bir kaydırak köşesi, mahsun bakışlı.. Sûni bir dinlenmeydi. Rotası kendinden geçmiş..🌊 --- Bir demir mi atılmış, ne! Umutlar her bir tarafa saçılmış. Kaçkın, rıhtımda bir direniş tiyatrosunda oynar.. Bütün d`inle(n)melerin ininde. Gecenin iffetinde...🌃 S`✍🏽
Edebiyat
Reklam
Reklam