Mutlulukla iç çekiyor. “Ben ölünce küllerimi buradaki göle savurun.Manzarasına bayılıyorum.”
“Anne!”diyorum.
Nazikçe gülüyor. “Bi’tanem, ölmek utanılacak bir şey değil. Herkesin başına gelir.”
Görselde belli olmuyor ama bilgisayarım gerçekten sefalet içinde. Kopan yan parçayı kapamadan pozlasam daha sefil görüntüler ortaya çıkabilirdi ama neyse.
Sizce bu dört görselden hangisi daha sefil? 1/2/3/4 ??