Gözlerinde parlıyor göksel bir ışık
Bir yıldız yağmuru ışıldıyor boşlukta
Görür gibiyim
Yemin ederim yoktur göklerde
Daha büyüleyici, daha güzel gözler...
“Ağlamak kötü bir şey mi?”
“Ağlamak hiçbir zaman kötü bir şey değildir , budala. Neden sordun ?”
“Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim içi boş bir kafes...”