rÜMEYSA

"Sessizlik bizi de deliye döndürdü, değil mi?"
Reklam
Benim neyim var sevgili Wilhelm? Kendimden korkuyorum!
Zavallı insan, mutsuzluğunun nedenini başkalarına yüklüyorsun! Dünyadaki hiçbir yetkinin değiştiremeyeceği mutsuzluğunun kaynağının dağılmış kalbin ve karışmış zihnin olduğunun farkında değilsin.
'‘Tanrım! Tanrım! Neden beni yarı yolda bıraktın?’'
Kendi kederimin tek sorumlusu benim, öyle değil mi?
Reklam