Kitabı bir günde bitirdim. Kitap elbetteki güzeldi. Duyarsızlığımızın, ucu bize dokunana kadar kötülüğe dur demeyişimizin öyküsü. HAT çok güzel yakalamış bunu. Kitapta gerçek hayattaki çarkın nasıl döndüğü de ince bir şekilde resmedilmiş. Öyküye dalınıp gidilirse fark edilmeyecek inceler var. Her ne kadar öykü kitabı olsa da felsefe kitabı okur gibi ara ara üstüne düşünülmesi gereken yerler olduğunu düşünüyorum. Hiç değilse gerçek hayatla ilintilemek için.
Sonuç olarak başarılı buldum.
İyi okumalar
Beni Kör KuyulardaHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202011,4bin okunma
Ben kötülük edenle, kötülüğe maruz kalana aynı yüz ifadesiyle bakamam, her ikisine de gülümseyemem diyorum size. Bunu yaparsam o zaman da kendi yüzüme bakamam diyorum. Hepsi bu kadar, başka bir şey dediğim yok. Sizin mideniz kaldırıyorsa kötülük edene de kötülüğe maruz kalana da aynı şekilde gülümsemeye devam edebilirsiniz, işin o yanı beni ilgilendirmiyor.