Remziye DEMİR

Remziye DEMİR
@rmzydmrr
Dünyanın yaratılışından beri öldürmenin fiziksel ve ahlaki açıdan kötü olduğu bilindiği halde,neden milyonlarca insan birbirini öldürdü?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeyi bir kez kaçırmak kazadır.İki kez kaçırmak ise yeni bir alışkanlığın başlangıcıdır.
Bazı insanlar bütün hayatlarını bir iyileşme yapmak için doğru zamanın gelmesini bekleyerek geçirir.
Yapamayacağın bir şeyden dem vurma;söz ehli olmaktan daha çok iş ehli olmalısın!..