Rana Ağırbaş

Rana Ağırbaş
@rnagrbs
10/10
·1056 syf.··
Beğendi
·
2019 30. kitabı
Ben intikam hikayelerini okumayı da izlemeyi de çok seviyorum.Okurken bazen "yeter ama artık!" dediğim de oluyor."Az bile yaptın!" dediğim de.Bu kitapta ikisini de demedim.Çok keyifle ve içimin yağlarını eriterek okudum.Kitabı okuyun,okutun.Ayrıca şöyle bir önerim var bu kitabın filmini de izlemek isterseniz okumadan önce izleyin.
Monte Cristo KontuAlexandre Dumas · İthaki Yayınları · 201037,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beğendim mi? Beğenmedim mi?
6/10
·360 syf.··
2019 2. kitabı
Az,benim daha geçenlerde okuyup daha okuduğum ilk anda beğenip beğenmediğimden şüpheye düştüğüm bir kitap.Neden diye sorarsanız kitabı 2 günde bitirdim.Oldukça sürekleyici ve kolay okunan bir kitap.Hikâyeler etkileyici.Ve kitabın sonu benim en beğendiğim tarzda sonlardan.Fakat kitapta o kadar çok tesadüf var ki belli bir yerden sonra çok zorlama gelmeye başlıyor.Kitapta Güneydoğudan tam bir cehennem gibi bahsetmiş.Kürtler yalnızca yobaz,gaddar,cahil ve vahşilermiş gibi anlatılmış.Hele şu din ile ilgili bölümler beni o kadar yordu ki anlatamam.18+ kısımlar çok fazla ve çok ayrıntılı,şiddet ögeleri çok fazla.O yüzden okumadan önce iki kere düşünün derim.
AzHakan Günday · Doğan Kitap · 201926,9bin okunma