İki karakterimiz vardır. Birisi insanlara hiçbir açığını, kusurunu göstermediğimiz o “mükemmel” karakterimiz, diğeri ise eve gelip elimizi yüzümüzü yıkarken bir anda aynada göz göze geldiğimizde gördüğümüz “gerçek” karakterimiz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir canlıyı sevmek öyle basit bir eylem değildir. Kendinden daha fazla düşünmek, değer vermek, emek vermek, her sorunuyla/acısıyla ilgilenmek, derdini derdin etmek, kötü gününü iyiye çevirmek.. En esası da sahiplenmek, canından bir parçaymış gibi. Söylemek basittir fakat her kişinin harcı değildir sevebilmek.