Uzunca süredir misafiriz bu dünyada. Bu zamana kadar neler yaptık; Kaç kişinin canını yaktık, kaç kişiyi hayal kırıklığına uğrattık, kaçını kullandık, kaçını üzdük, kaç kötülük yaptık.. Kaç kişinin kalbine dokunduk, kaçını mutlu ettik, kaç kez İYİLİK yaptık? Zevklerimizin esiri mi olduk yoksa gitme zamanımız geldiğinde iyi ki yaşamışım, iyi hatırlanacağım mı diyeceğiz yaptıklarımızla?